top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverBert Noteboom

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!

Dit was het thema van de Vakantie Bijbel Club in 2019. Net als de jaren ervoor maakte ik hierop een themalied. Toen we het de medewerkers op de voorbereidingsdag hadden voorgezongen zijn we gelijk in de studio gaan zitten.


Wie zijn we? Delbert Bernabela, Erika de With, Jonathan Arends en ikzelf. Samen speelde we het liedje in. Het resultaat? Ik wordt er vrolijk van, kijk maar mee en stuur het gerust door naar de kinderen in jouw netwerk!


Oja! De muziek is gratis te downloaden vanaf onze bladmuziekpagina.

Ps. het thema van 2020 is 'Ter land, ter zee en in de lucht'! Het resultaat van het themalied is nog onbekend. Misschien kan ik je hierover in augustus meer delen.


37 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page