top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverBert Noteboom

Nieuw lied online!

Eline van Asperen mailde mij deze door haar gemaakte tekst, ik was er door geraakt. Na enige verwerkingstijd ben ik aan de slag gegaan. Tot de week voor de stille week '20 deze melodie en harmonie eruit rolde. Omdat vanwege de 'corona-pandemie' koren niet zingen, moest ik al schrijvend denken aan Jaap Kramer. Zijn geweldige, ietwat rauwe stem, als geen ander zou hij dit verhalende stuk kunnen brengen. Jaap was bereid om de volgende dag naar Chr. Gem. De Wegwijzer in Almere te komen, en we hebben we het opgenomen.


Ik hoop dat het bij jou als luisteraar ook die snaren zal raken, die lijden tot diepe verwondering en aanbidding van de Heere Jezus.


21 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

 Volg mij op social media!

  • Facebook Social Icon
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn Social Icon
  • Instagram

© 2019 by Nspire[d].nu. Proudly created with Wix.com

bottom of page