top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverBert Noteboom

Paulus verlangen naar de Gemeente

Ik verlang er vurig naar u te zien, om u in enige geestelijke genadegave te laten delen, waardoor u versterkt zou worden, dat is te zeggen, om in uw midden samen bemoedigd te worden door het onderlinge geloof, zowel dat van u als dat van mij. (Rom. 1:11,12) 

Afgelopen zondag was deel 2 van de serie diensten n.a.v. de Romeinenbrief. Hierin zien we Paulus op een indrukwekkende manier spreken tot een gemeente waar verdeeldheid is en wonden zijn. Hij verwoordt zijn verlangen naar een Gemeente. Ik herken dat wel, jij ook? Lees eens mee om welke reden hij naar de Gemeente in Rome verlangt?


Ik dank God voor jullie, omdat er over jullie geloof in de wereld wordt gesproken. Ik denk aan jullie, en bid tot God dat ik ‘dichtbij’ mag zijn. Want ik verlang er vurig naar… 

1. om u te zien.  2. om u in enige geestelijke genadegave te laten delen, waardoor u versterkt zou worden  3. om in uw midden samen bemoedigd te worden door het onderlinge geloof, dat van u en van mij.  4. om ook onder u enige vrucht te hebben.  5. om het Evangelie te verkondigen. 


De preek nakijken? Het kan via deze link. 


33 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page